mandag den 17. november 2008

Medaljon


Søndag var jeg på Medaljon kursus hos Helene Juul. Vi havde en midterblok med hjemmefra, og her kan i se min. Først fortelte Helene lidt historie om medaljon tæpper og viste nogle tæpper. Så skulle vi selv i gang, og det var ikke nemt. Jeg fik ikke lavet så meget, men ved da hvad jeg skal arbejde med inden næste gang. Min veninde var også med, og vi skal have en sysøndag, så vi kan få lavet lidt mere. Jeg tror dog ikke at jeg bliver færdig næste gang, men så må jeg jo have lidt hjælp når vi kommer på Sycafe ved Helene.

3 kommentarer:

Maria Harrits sagde ...

Glæder mig til at se hvad der videre sker...

Bedstes Patchwork sagde ...

Det ser meget spændende ud, og nogle flotte farver, glæder mig til at se mere.HH

Lenesquilt sagde ...

Ja jeg er også selv meget spændt på at se det vidre forløb.
Lene