søndag den 21. december 2008

Det passer.


Jeg har været på glaskursus, og jeg lavede et fad og lysestager til vores sofabord. Jeg syntes selv at det passer rigtigt godt. Derudover fik jeg lavet en lille skål og 4 engle af rester.
Jeg er gået lidt på syjuleferie, jeg kan mærke at jeg ikke får syet så meget for tiden. Der er så meget andet der skal klares her før jul. I dag sidder jeg mest med min bog, jeg ser engang imellem glad over på mit glas. Jeg mangler at købe mælk til risengrøden og kartofler til anden, ellers er jeg klar til juleaften.
GOD JUL TIL JER ALLE
Hilsen LENE

3 kommentarer:

Bedstes Patchwork sagde ...

Hej Lene.
De blev meget flotte dine galsting, jeg kan godt forstå du er glad for det.
God jul.HH

ingedk sagde ...

God Jul og godt og kreativt Nytår, jeg får mange gode ideer på din blog, altid læseværdig

Lenesquilt sagde ...

Hej Inge
Tak for de søde ord. Også god jul og godt nytår til dig.
Lene