tirsdag den 9. december 2008

Glas og besøg fra øen

Her i weekenden havde vi besøg fra Sjælland. Anja, Steen og børn kom fredag eftermiddag. Anja havde bevis med på at hendes hjemmeside ikke kun er til pynt, men at hun virkelig kan. Er den ikke bare flot. OK hun syr ikke patchwork, men hun har da virkelig fingersnilde. Tak for en dejlig kage. (jeg ved at Anja læser min blog, så tak endnu engang for kagen, og alt det andet) Hun havde også lavet saltmandler, dem er jeg nødt til at have opskriften på.













Lørdag kørte vi tøser til Randers for at lave glaskunst, (om det kun var derfor at Anja og Steen kom herover ved jeg ikke, men man kan jo håbe at det også var lidt for at besøge os). Det er utroligt spændende, jeg fik lavet et fad og lysestager til vores sofabord, nu må vi så håbe at det stadig ser godt ud, når det er brændt færdig.




2 kommentarer:

Bedstes Patchwork sagde ...

Hej.
Uhm den ser lækker ud den kage.....jeg er spændt på at se det færdige resultat med dine glasting, det ser spændende ud.HH

"HANNES" sagde ...

hej

Ja man bliver helt læker sultet......