onsdag den 18. marts 2009

Sy, sy og atter sy

Ja så har jeg været på Quiltegavlen igen. Det er kun 2 uger siden sidst, men man siger jo ikke nej til et godt tilbud. Det var endtlig min svigerinde, der skulle have været af sted, men hun har brækket foden, og må ikke støtte på den. Jeg tog glad og gerne af sted, har så aftalt med hende, at vi skal til Quiltegavlen sammen i efteråret.



Og som altid var Helene god til at hjælpe, jeg syede buede former, og der skulle glattes en del med strygejernet inden det var OK. Billedet her er taget kl. 22.30.
Tænk sig, disse mennesker, Helene og Peter åbner deres hjem for vildtfremmede damer, og bespiser os så det er en sand svir. Mange tak for det.
Jeg har lige siddet og leget lidt med min hjemmeside, dvs. lidt - inden man får set sig om der der gået 2 ½ time med det.

1 kommentar:

"HANNES" sagde ...

Hej Lene.

Jamen du kan da ikke blive ved med at være "vild fremmed" for dem.....

Vi ses

Hilsen Hanne