søndag den 17. maj 2009

Urtepotte søndag


I dag havde jeg aftalt med min veninde Susanne, at vi skulle sy (begynde på) de dækkerservietter der var i hendes verden for et par uger siden. De er syet over pap, og er urtepotte formet. Susanne bruger rester, og jeg har købt nye stoffer hos Helene Juul, så de bliver meget forskellige, når de engang bliver færdige.




Inden vi gik igang med at sy, var vi lige en tur ved Hannes. Hun mente at Maria havde skrevet til hende om noget hun manglede, så en opringning til Maria, og vi fik en pose stoffer med hejm til Maria. Nu skal det så bare lige afleveres.

4 kommentarer:

"HANNES" sagde ...

hej Begge to.

Det bliver da super flot med alle de urtepotter......
Glæder mig til at se det færdig.
Tak for besøget.
Hilsen Hanne

Helene Juul sagde ...

Wow Lene ... det ser jo supergodt ud det dig og Susanne har lavet i dag. Det passede jo så fint, at jeg lige havde fået disse tumbler-skabeloner hjem, da Hendes Verden kom med dette mønster ... og stofferne er da bare flotte ;-)
knus fra Helene

Inge fra Kludenyt.dk sagde ...

Hej Lene
Ja det ser ret spændende ud, jeg holder ikke bladet, så jeg har ikke det det før. Vi ses jo snart.
Inge

Bedstes Patchwork sagde ...

Det er nogle fine urtepotter i får lavet begge to, det blivet spændende at se de færdige resultater.