tirsdag den 18. august 2009

Mine værktøjskasser

Selvom det nu er ved at være nogen tid siden at jeg fyldte rundt, ja så har jeg ikke fået vist alle mine gaver endnu, så her kommer lige lidt flere.

Jeg fik 2 værktøjskasser.

I den ene var der broderigarn,

og i den anden var der en snemand, (Pandora smykke) og sytråd.

Nu er der sytråd i dem begge, så det kan værktøjskasser også bruges til. Rigtigt dejligt og overskueligt, og nemme at tage med, når jeg skal ud og sy.


Denne buket fik jeg af min mor til min fødselsdag,



disse 2 ting fik jeg i sidste uge, blomsten er fra Berit, som har Sorring Lervarerfabrik



og på dagen fik jeg denne søde blomst af Susanne og Pia.




Jeg har fri fra arbejde nogle dage, så måske historien forsætter i morgen.





1 kommentar:

Annelise Pedersen sagde ...

Hjerteliog tillykke med fødselsdagen.

Sikke nogle dejlige gaver. Det er skønt, når man har overblik over sine sytrådsruller. Det bliver jo til nogle stykker i tidens løb!

Knus, Annelise