søndag den 18. oktober 2009

Det bliver ikke til så meget

Jeg får ikke syet så meget lige for tiden, jeg har mere lyst til at strikke. Det gør jeg så også rigtigt meget, i skal nok få noget at se.

Denne lille pung er lavet af ægkanter. I forrige uge var jeg på kursus hos Helene Juul, hvor Maria underviste i brug af ægkanter. Det var rigtigt sjovt, jeg har da lyst til at prøve igen.


Og så det glædelige. John (som jo d. 6-10 blev opereret i højre skulder), ja han kan næsten alt igen. Der er en enkelt af de udleverede øvelser, som gør lidt ondt, men ellers går det rigtigt godt. Han er tilbage i køkkenet, han hjælper med vasketøj, han kan køre bil, men støvsugeren siger han at han ikke kan klare endnu. Det er også ligegyldigt, det går meget bedre end vi havde håbet, og så klarer jeg nok at støvsuge. Så glæde her i Tranbjerg
.

4 kommentarer:

Maria Harrits sagde ...

Godt at det går fremad i lyntempo og vigtigst af alt- at han ikke har ondt mere! Knus

"HANNES" sagde ...

hej begge to.

Hvor er det dejligt for jer begge to, at John har fået det bedre... og har igen kan hjælpe med alt det huselige, så du Lene kan komme ind og sy.......
Hils

Berit sagde ...

Dejligt at høre.

Nicole sagde ...

This is an adorable little bag.

Dette er en yndig lille pose.