søndag den 4. oktober 2009

Jeg fik post

I går kom min Friendship bag, helt fra USA. Den sødeste lille taske med indhold.




Der er også en nålepude, en lille pung, (jeg mangler lige sådan en, når man skal i byen, og kun har en lille taske med) 2 magneter og 2 klemmer med roser på, en blomst i snor som er et bogmærke, og 4 stykker stof. Jeg er bare så glad for det.



Jeg har fået det af Nicole, som er fra Tyskland, bor nu i USA, hvor hun er gift med en soldat, der lige nu er i Irak.



Så nu vil jeg på trods af min tidligere modstand, og manglende engelsk kundskaber, bruge Google og prøve at skrive lidt på engelsk, her på min blog. Man har et standpunkt til man tager et nyt. Og Nicole kommer på min blogliste og jeg har da fået et nyt sted, hvor jeg skal være fast læser.

Og kære Susanne, nu har jeg lavet det om igen, så der kommer lidt mere med på listen, håber at det er OK for dig nu.



Yesterday I received my Friendship bag, from U.S. The package contained many wondeerful things, many thanks for that Nicole.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej søde Lene. Glad for du tænker på mig - og ja det er bare helt ok. Knus Susanne

Anja - Kagegalleriet sagde ...

Jeg er altså enig med Susanne - jeg synes også bedst om det når der står lidt mere på listen.

Bedstes Patchwork sagde ...

Sikke mange fine ting du har modtaget fra USA, det har ikke været så tosset at deltage i sådan en bag swap.