mandag den 5. april 2010

Pokal uden kamp

Jeg har fået en POKAL af Berit:







Man skal kopierre awarden til sin blog, linke til giveren og fortælle 7 ting om sig selv + sende til 7 andre bloggere.


Først 7 ting om mig selv.


1: Jeg er er rodehoved
2: Jeg er ikke så vild med at stryge tøj
3: Jeg kan godt lide at lære nyt Jeg kan godt lide en god bog (ja jeg ved godt at vi alle har forskelleig smag)
4: Jeg kan godt lide at lære nye mennesker at kende
5: Jeg vil gerne hjælpe andre, hvis det er mig muligt
6: Jeg er vældig tilfreds med at jeg lige nu sidder her, foran PCen, mens John laver aftensmad (Dansk bøf)
7: Jeg har højdeskræk


Og så skal jeg lige finde 7 at sende denne pokal videre - til uha det er lidt svært.


1: Lones Univers
2: Karinas Sloths Blog
3: Kari
4: Gitte - Patchwork, trolde og nisser
5: Jette kreative verden
6: Helle - Patchwork-oasen
7: Blog-margit-patchwork


Jeg håber at alle de udvalgte vil deltage i denne lille spøg, jeg glæder mig til at se lidt mere om jer, på jeres respektive blogge.


Ingen kommentarer: