tirsdag den 2. november 2010

Lidt indkøb

Ja lidt indkøb blev det da til i Pennesylvenia. Det tog måske lidt overhånd, men jeg satsede jo på at John kom med en ekstra kuffert. Og det gjorde han jo heldigvis. Vi måtte begge have 2 kufferter à 23 kg. med hjem, og de kom til at veje 22 +22, 22,4+22,4. Øv tænk jeg kunne have haft mere stof med hjem.

Nå men til indkøbene:


6 Sykits


Her er 18 yard stof.


Her er 24 yard stof.


Her er 12,5 yard stof i dobbelt brede



67 FQ


Lidt ruller og firkanter



Motivstof


Frysepapir, quilteskabeloner, linialer, blade og andet godt.


Lærrde til at sy Log Cobin på, og så nogle poser med mindre stykker stof, som jeg købte en dag vi var på besøg på et nødhjælps center.

OK et par yard er det da blevet til jeg siger ikke hvor meget, men hvis du selv vil regne på det, skal du huske at jeg også fortalte om noget i går.

OG SÅ SKAL DU ISÆR HUSKE AT EN YARD ER MEGET MINDRE END EN METER, OG FQ SOM FØLGE DER AF OGSÅ ER MEGET MINDRE, SÅ DER ET SLET IKKE SÅ MEGET JEG HAR KØBT.



Nå jeg har vel købt nok til at par dage eller 3, det meste har jeg ideer til, men en del af det måtte jeg bare eje. Stof i USA er jo så billig, at jo mere jeg købte jo billiger blev turen. Det er John nu ikke helt enig med mig i, men nu er det jo ligesom for sent.


11 kommentarer:

"HANNES" sagde ...

Hej Lene
Ja så kan jeg jo regne ud at der er RIGTIG lang tid, til jeg ser dig igen.... der kommer jo til at gå årevis, øv øv.... snøft. snøft....

Birgits Puslerier sagde ...

Nej nej nej, hvor har du købt mange flotte stoffer det er da helt vildt. Jeg har siddet med næsen helt inde i skærmen og studeret alt meget nøje. Tak for kigget.

Helle sagde ...

hahaha det kan du godt bilde mig ind Lene og jeg tror på dig....
Du har overhovedet ikke købt for meget og du kan sagtens med god samvittig glæde dig over alle de dejlige stoffer og mønstrer og tilbehør som du har fyldt 4 kufferter op med :-))))
Ps. for hver 10. yard du har købt er der en meter mindre.....jo den holder skam....du har ikke købt for meget!

Maria Harrits sagde ...

Lækkert. Som du da skal sy her i vinter! Knus

Anonym sagde ...

Det er rigtig mange dejlige stoffer, som du har købt med hjem,jeg har lige studeret dem nøje,flotte er de.

Bedstes Patchwork sagde ...

Hold da op du har købt meget.....lidt flere indkøb og du ville nærmest have fået penge for at rejse derover ;-) godt John også havde et par kufferter med.

Berit sagde ...

Godt gået Lene. det ser dejligt ud.

Anonym sagde ...

Hej Som I da har oplevet, og deltaget i den lokale handelskultur. Skik følge eller land fly. Man er jo nødt til at købe noget, så man kan vise noget, til alle os, som ikke var med..
Tak Lene det ser godt nok spændende ud god fornøjelse knus fra Jytte

Helene Juul sagde ...

Det har du da gjort meget godt Lene! Skønne ting og sager du har fået med hjem.

Kari sagde ...

Det er da helt overvældende ud, både dine indkøb og dine billeder fra selve turen. Jeg er helt sikker på at der nok skal komme nogle rigtig flotte projekter ud af alle de dejlige indkøb.

Anonym sagde ...

Sikke en masse dejlige ting du har købt.

Venlig hilaen
Lone