onsdag den 26. januar 2011

Leveret til døren

Ja nu nærmer slutningen af januar jo sig, og det er tid for at få sendt blokke til Projekt Puttetæpper.


John var på Brædstrup sygehus i dag, så blokkene blev bragt lige til døren hos Hanne, som er blok modtager, i denne gruppe af frivillige, som styre dette store arbejde.




Og da jeg ved at Hanne også er med i The Inchy Hexagon Flower Swap, ja så lavede jeg lige en ekstra blomst til hende, bare fordi hun er sød og så også lidt fordi hun fortjener det. Hun får selvfølgelig en igen, når hun kommer på min liste.




3 kommentarer:

Quiltjane sagde ...

Beautiful hexagon. The green fabric is gorgeous.

patch 9 sagde ...

Ups, det får jeg ikke gjort i år, men jeg har to tæpper, som er færdige til at aflevere.
Fin ide med hexagon swap.
Hilsen Esther

Hannekludekone sagde ...

Tak, Lene - både for blokkene til puttetæpper og for den søde blomst til mig!
Hilsen
Hanne