mandag den 10. januar 2011

Så er 2011 i gang

Godt nytår til alle, håber at alle kom godt ind i det. Det gjorde vi her, med besøg fra Sjælland. Her ses rå hygge i sofaen 1. nytårsdag.



Jeg starter i det små, et par grydelapper.

Det må vel siges at være en UFO, jeg begyndte på dem i sommers.


Både mønster og stof er fra Hannes.

Og jeg kom i tanke om at de da lige kunne gøres færdige, da jeg i formiddags læste om en lille konkurrence på Hannes Blog. Jeg har skrevet der, at jeg vil deltage, og det vil jeg da stadig, selv om jeg nu har fået lavet et par grydelapper.




6 kommentarer:

Bedstes Patchwork sagde ...

Dejlig med råhygge og så endda under dejlige farvestrålende tæpper, så kan det da ikke være bedre.

Anonym sagde ...

Hyggeligt du kom godt ind i det nye år.Forårs friske farver dine grydelapper er syet i, så nu venter vi bare på forår.

"HANNES" sagde ...

Hej Hygge Lene.
Uha det ser rigtig hyggeligt ud og sikke nogle flotte patchwork tæpper.
Og godt at du også fik de meget flotte grydelapper færdig - glæder mig til at se dine huse....

Berit sagde ...

Hygge hygge!! rigtig dejlig sådan en dag. flotte grydelapper

Inge sagde ...

Hej Lene
Også godt nytår til dig, og hygge, ja det må man da nok sige der er!!!!!!
Knus Inge

Skjold sagde ...

Ja, godt nytår.
Sikke nogle flotte tæpper du har.
Jeg har endnu aldrig syet grydelapper, så jeg er også med på
"husprojektet"