lørdag den 29. oktober 2011

Nok et puttetæppe

Ja så blev der et tæppe mere færdigt.

Det kommer med i puttetæppe stakken, som lige nu består af 3 tæpper, og jeg ved at der er flere på vej.


Jeg har aftale med Hanne at de skal afleveres inden d. 15-11, hvor der skal afleveres tæpper til Fjordmark.


Tæppet måler 110 x170, og er syet i uge 6, men er først blevet quiltet og har fået lukke kant på nu.

Og quiltningen har jeg ladet min Bernina om denne gang.


Det er da vist blevet meget godt, jeg skal jo bruge maskinen for at lære den at kende,
og finde ud af alle de skønne ting den kan.

Og det er da praktisk, bare sætte maskinen i gang, gå i gang med noget andet, og når det så passer ind, så flytter man stoffet og starter på et nyt broderi.





3 kommentarer:

Helle sagde ...

Det er nogle skønne puttetæpper du syer, Lene...endnu et barn der bliver så glad så glad :-)
Knus og god weekend fra
Helle

Skjold sagde ...

Sikke genialt. Hvor har du købt det quiltemønster til maskinen?

Kari sagde ...

Det lyder rigtigt smart. En symaskine, der kan selv :-) Sød tæppe.