onsdag den 2. november 2011

Hvor heldig må man være.

For lang tid siden købte jeg en Jelly Roll hos Helene Juul.

 


Nu er jeg så ved at sy et tæppe af den, men syntes godt at tæppet måtte være en række længere.
For at kunne gøre det, manglede jeg 5 stk stof à 2,5x4,x5 inch.

I går aftes var jeg så til sy cafe hos Helene, og sørme om ikke hun lige i går havde fået, 2 af stofferne hjem. Det er jo nok til at jeg kan gøre tæppet større.


 
Jeg vil straks begynde/forsætte på at sy, måske jeg kan blive færdig i dag.


 

4 kommentarer:

Bedstes Patchwork sagde ...

Det var heldigt, så kan du jo få tæppet lavet lige som du har lyst til, søde stoffer.

Skjold sagde ...

Det bliver spændende at se.
Kom til at tænke på, at man siger:
"heldet føler de tos......" eller det er måske
" lykken står det kække i bi" ?
Du må selv vælge :o)

Berit sagde ...

Det må jeg sige, der var du mere end heldig:)

Pia Merete sagde ...

Hej Lene

Jeg kan ikke stå for de der børnestoffer ... lige min smag ...

Glæder mig til at se det færdigt!

Hilsen Pia