mandag den 23. januar 2012

Ingen stik

For flere år siden købte jeg på et træf, sykit til servietringe. Måske meget umoderne,
 men jeg syntes dengang at de var rigtig søde.

Nu har jeg så syet nogle, ikke dem fra kittet, men så de passer til disse.


Og selvom jeg havde fat i seks små bier, ja så blev jeg ikke stukket,
hverken af dem eller nålen.


Og de er kommet på bordet, som er dækket,
til vores gæster kommer her om et par timer.

Og så vil jeg lave en ny etiket, Lidt fra skabet, for jeg håber at jeg i år får lavet lidt af det som gemmer sig i skuffer og skabe her i huset.

Både påbegynde og ikke påbegynde ting,
og ikke mindst får brugt noget af alt det stof jeg har.

Og da disse servietringe er syet på 3 dage, ja så er det ikke en UFO,
men stoffet var fra lageret - dejligt.

Og jo vel skal der da købes noget nyt stof i år, der mangler jo altid lige noget der passer til.






Ingen kommentarer: