torsdag den 5. januar 2012

Status

Håber at i alle er kommet godt ind i det nye år, og er ved at komme tilbage,
 i hverdagens tummerum igen.

Ja, mit ønske om at nå en ting hver uge i 2011, blev da opfyldt.
Tallet blev 57 større og mindre ting,
og det er jeg ganske godt tilfreds med.

Nu må vi så se hvad det bliver til her i 12, jeg har da stadig en del UFOer jeg kan arbejde på,
men mon ikke også der kommer gang i en del nye ting. Det tror (ved) jeg.

Jeg er startet på det første nye projekt, nemlig Hannes måneds tæppe,
men jeg arbejder også på en UFO, en borddug til mig selv,
magen til den jeg har givet til min mor for et par år siden.

2 kommentarer:

Pia Merete sagde ...

hvor er det flotte knapper, hvem har designet dem og kan man købe kits og også af andre ting?

Lenesquilt sagde ...

Hej Pia Merete. Prøv at kontakte Pelse.
http://broderi-moderne.dk/velkommen